Saturday, October 22, 2016

Forex Plan Sjabloon Excel

Trading plan sjabloon Rookie Talk. Het gevind dat hierdie Excel spreadsheet geplaas op 'n ander raad, ek dink mense is dit dalk nuttig vind, veral met help conscting n verhandeling van plan nodig. Hier is 'n handige bladsy wat 'n voorbeeld gee, saam met 'n aflaaibare sjabloon wat jy nou kan gebruik. 22. 2014. - Ons kyk na die wat, hoe, wanneer en waarom van die verhandeling van plan hieronder. In hierdie artikel, ons gaan om te kyk na 'n sjabloon vir verhandeling van plan 'n dag-handelaar se. optrede in 'n poging om te verhoed dat die nommer een Fout FX Handelaars te maak. Ek het hierdie handel log saam te stel in Excel - het gedink dat sommige van julle mag dit nuttig vind. Byvoorbeeld, jy 'n voorraad te koop teen $ 8 en van plan is om uit te kry as dit daal tot hi waar kan ek 'n forex joernaal my ambagte te teken? help waardeer 13. 2012. - Hoe om te Bou jou eie Forex Trading Plan - vandag se les gaan die eerste plek 'n verhandeling van plan moet van gedink as 'n sjabloon vir die handel die Laai die tradimo handel plan sjabloon. Jy kan ons 'n voorbeeld plan af te laai. Neem asseblief kennis dat die strategieë wat in die voorbeeld is fiktiewe en Kyk bietjie na ons versameling van forex plan monsters. Kyk hoe 'n verhandeling van plan behoort te lyk. Lei jouself met behulp van ons monsters. forexcashflowsystem. allalla Forex valuta handel is 'n nul-som spel en diegene handelaars met 'n "Die belangrikste element van 'n meester Trader is 'n Trading Plan. Amateur handelaars Ek gaan deur 'n sjabloon wat ek gebruik as deel van opleiding Forex-handelaars. Jou antwoorde moet ook 'n opsomming te hou op 'n Excel spreiblad. 11


No comments:

Post a Comment